Pazartesi, Haziran 22, 2026

Mehmet Şahin Çavuşbaşıspor'a veda etti


Beykoz İlçesi Amatör Spor Kulüplerinden Çavuşbaşıspor'da önceki dönem Yönetim Kurulunda aktif şekilde görev yapan ve Futbol Takımlarından Sorumlu isim olan Mehmet Şahin Kırmızı-Beyazı camiaya veda etti.

Mehmet Şahin, uzun yıllar hizmet ettikleri kulüplerine çalışma arkadaşları ile veda ettiğini söylerken, "Bilindiği üzere geçtiğimiz haftalarda gerçekleşen Genel Kurul sonrasında Yakut Öztürk Başkanlığındaki Yönetim Kurulu göreve seçilmişti. Ben ve arkadaşlarım son olarak Kütahya'daki U15 Yaş Türkiye Şampiyonası ile görevlerimizi tamamlamış olduk. Yeni Yönetime bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum " şeklinde konuştu.

Öte yandan Yakut Öztürk Başkanlığındaki Yönetimin Mehmet Şahin ile geçmiş dönemdeki aynı görevi ile yola devam etme düşüncesinde olduğu ve bu konuda bazı girişimlerde bulunulduğu konuşulmakta.

Haber: Talip Ercan - ERHA

Hiç yorum yok: