İstanbul 2. Amatör Lig play-off final maçında Bağcılar Spor, Bakırköy Kartaltepespor'u 3-1 yenerek 1. Amatör Lig'e yükseldi.
Bahçelievler İl Özel İdare Stadı'nda oynanan maçta Bağcılar Spor Burak Küçükmalas'ın 24 ve 29'daki golleriyle 2-0 öne geçti. Mavi-Beyazlılar 45+5'te Hamza Karakayalı'nın kırmızı kart görmesiyle 10 kişi kalırken üç dakika sonra Kartaltepespor frikikten Emirhan Taşkın'la farkı bire indirip umutlandı. Büyük heyecana sahne olan maçta Bağcılar Spor 87'de Tunahan Pınar'la bir gol daha buldu. Muhammed Emin Şahin yönetimindeki mavi beyazlı ekip böylece 1. Amatör Lig'e çıktı.
Haber: Çiya Özdemir





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder