2023-2024 Bölgesel Amatör Lig'den toplam 7 takım çekildi bu 7 takımdan 3 tanesi Trabzon’dan oldu.
YOMRASPOR etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
YOMRASPOR etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Cumartesi, Eylül 23, 2023
Perşembe, Eylül 16, 2021
Antrenörlerin 'Futbolcu isteme' tartışması levyeli kavgaya döndü
Trabzon'da 2 futbol kulübünün antrenörleri arasında, futbol sohbeti sırasında çıkan levyeli ve yumruklu kavgada başlarından yaralanan antrenörler, darp raporu alıp birbirlerinden şikayetçi oldu.
Pazar, Kasım 08, 2015
GAZİOSMANPAŞA TARAFTARI, YOMRASPOR CAMİASINDAN ÖZÜR DİLEDİ
Gaziosmanpaşa Stadı'nda oynanan ve 1-1 sona eren karşılaşma zaman zaman gergin anlara sahne olurken şeref tribününde arbede çıktı. Yaşanan olaylar sırasında Yomraspor Kulüp Başkanı Şemsettin Özcan başına aldığı darbe sonrası kanlar içinde kaldı. Ayrıca Trabzon temsilcisinin yöneticileri de darp edildi.
Olayla ilgili olarak Gaziosmanpaşa Genç Taraftarlar Derneği BaşkanYardımcısı Murat Uğur Gümüşten bir yazılı açıklama yaptı. Gümüşten'in dernek adına yaptığı açıklama şu şekilde:
"08.11.2015 tarihinde Gaziosmanpaşa Stadı'nda oynanan Gaziosmanpaşa - Yomraspor maçı sonunda Yomraspor'un 11 forma numaralı Osman Mertoğlu'nun tribünlere yönelik ahlak dışı hareketlerinden sonra başlayan ve maç sonunda devam eden olaylar sonucunda şeref tribününde yer alan Yomraspor Başkanı Syn. Şemsettin Özcan başından ağır bir şekilde yaralanmış, birçok yönetici de darp edilmiştir.
'Taraftarlarımız olaylara karışmadı'
Bu durum neticesinde olayların şeref tribününde bulunan kişi ve kişilerin gerçekleştirdiği açık ve net ortadadır. Taraftarlarımızın kendi tribünlerinde olayları izlemiş hiçbir kavgaya karışmamıştır. Bu olayın suçluları her kimse suçu tribün gençlerinin üstüne atmaya çalışmaktadır. Bugüne kadar birçok güzel organizasyon ve etkinliklere imza atıp adından tribün camiasında söz ettirip takdir ve tebrik toplayan Gaziosmanpaşa Genç Taraftarlar Derneği'nin yaşanan olaylarla hiçbir alakası yoktur!
Dileriz ki bu üzücü olaya sebep olan ve ismimizi karalayan kişiler bir an önce emniyet mensupları tarafından yakalanıp cezalandırılır. Ayrıca Yomraspor Başkanı Sayın Şemsettin Özcan'a geçmiş olsun dileklerimizi iletir. Yomraspor Yönetim Kurulu'ndan ve camiasından özür dileriz."
Salı, Haziran 30, 2015
AYTAÇ KÖSE KÜTAHYA'YA DOĞRU
Kütahyaspor geçen sezon Yomraspor'da şampiyonluk yaşayan sağ kanat oyuncusu Aytaç Köse ile anlaşmaya vardı.
DSİ Karadeniz ile futbola başlayan Aytaç, ardından Yeşilyalı ve 1967 Değirmendere formalarını terletti. Daha sonra Yomraspor formasını 2 sezon giydikten sonra Adapazarı ve Nevşehir Gençlik takımlarında oynadı.
Geçtiğimiz sezon tekrar Yomraspor ile anlaşan 1989 doğumlu oyuncu, 16 maç forma giyerek Yomraspor'un şampiyonluğunda katkıda bulundu.
Aytaç'ın Türkiye Kupasında 2 maçı bulunurken, Bölgesel Amatör Ligde 100 maçı ve 7 golü bulunmakta.
HABER:MELİH ÖZTÜRK
Perşembe, Haziran 18, 2015
KÜTAHYA GOLCÜSÜNU BULDU
Sırasıyla Altay, Kemalpaşa Belediyesi Ulucakspor, Küçükköy, Menemen Belediye, Tirespor, Kemalpaşasor, Atillaspor ve tekrar Kemalpaşa Belediyesi Ulucakspor takımlarında amatör olarak oynayan tecrübeli golcü Kaan Akar, 2011 yılında Sandıklıspor ile profesyonelliğe geçiş yaptı. Ardından Çorum Belediyesi’nde 2 sezon daha profesyonel olarak oynayan Kaan Akar, 2013-2014 sezonunda yeniden amatöre döndü ve önce Manisa BŞB’de, ardından Balıkesir BŞB’de ve son olarak Yomraspor’da futbol hayatına devam etti.
28 yaşındaki Kaan Akar’ın futbol kariyeri şöyle: Türkiye Kupası: 2 Maç, TFF 3.Lig: 56 Maç(15 Gol), BAL: 67 Maç(31 Gol)
HABER-FOTOĞRAF: HASAN OKCU
Pazartesi, Nisan 13, 2015
YOMRA'DA HASRET SONA ERDİ
Bu yıl Bölgesel Amatör Lig'den 3. Lig'e çıkarak 11 yıllık hasretini sona
erdiren Yomraspor takımı için bir kutlama töreni yapıldı.
Yomra Belediyesi önünde yapılan kutlama törenine AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Trabzon milletvekili adayı Süleyman Soylu, Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Yomra Belediye Başkanı İbrahim Sağıroğlu, AK Parti Trabzon Milletvekili adayları Muhammet Balta, Ayşe Sula Köseoğlu, Adnan Günnar, Nihat Tosun, Salih Cora, Yomraspor Kulüp Başkanı Şemsettin Özcan ve kalabalık bir taraftar topluluğu katıldı.
Adeta bir karnaval yerine dönen Yomra Belediyesi önünde kurulan platforma çıkan Yomrasporlu futbolcular, teknik heyet ve yöneticiler taraftarları ile kucaklaşırken, burada bir konuşma yapan Yomra Belediye Başkanı İbrahim Sağıroğlu, “Yomraspor'un 11 yıldır 3. Lig'e çıkmasının özlemini duyduk. Bu yıl hep birlikte bunu gerçekleştirdik. Takımımızın bundan sonra da daha büyük başarıları imza atması için hep birlikte çalışacağız. Hayırlı uğurlu olsun. Emeği geçenleri kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Soylu: Yomraspor'un emrindeyiz
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Trabzon Milletvekili Adayı Süleyman Soylu ise yaptığı konuşmada Yomraspor'u 3. Lig'e çıkararak büyük bir başarıya imza atan futbolcu, teknik heyet, yönetim ve taraftarları kutlayarak, “Bu akşam güzel bir coşku yaşıyoruz. Yomraspor'a elimizden gelen imkanları sunacağız. Tesis istiyorsanız tesis. İmkan diyorsanız imkan. Hep birlikte emrinizdeyiz” ifadelerini kullandı.
Başkan Gümrükçüoğlu ise Yomralı olarak Yomraspor'un başarısından gurur ve mutluluk duyduklarını ifade ederek, “Yomra Belediye Başkanı İbrahim Sağıroğlu ve Yomraspor Başkanı Şemsettin Özcan, güzide takımımız Yomraspor'a büyük katkı ve destek verdiler. Futbolcuları, hocaları ve cefakar taraftarları bu güzel başarı için tebrik ediyorum. Her zaman Yomraspor'un yanında olduğumuzu buradan ilan ediyoruz” diye konuştu.
Daha sonra Yomrasporlu futbolcular büyük bir coşku ile şampiyonluğu kutlarken, Yomra Belediyesi önünde toplanan kalabalık takımı ve yöneticileri bağırlarına bastı.
KAYNAK: www.yenisafak.com.tr
Yomra Belediyesi önünde yapılan kutlama törenine AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Trabzon milletvekili adayı Süleyman Soylu, Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Yomra Belediye Başkanı İbrahim Sağıroğlu, AK Parti Trabzon Milletvekili adayları Muhammet Balta, Ayşe Sula Köseoğlu, Adnan Günnar, Nihat Tosun, Salih Cora, Yomraspor Kulüp Başkanı Şemsettin Özcan ve kalabalık bir taraftar topluluğu katıldı.
Adeta bir karnaval yerine dönen Yomra Belediyesi önünde kurulan platforma çıkan Yomrasporlu futbolcular, teknik heyet ve yöneticiler taraftarları ile kucaklaşırken, burada bir konuşma yapan Yomra Belediye Başkanı İbrahim Sağıroğlu, “Yomraspor'un 11 yıldır 3. Lig'e çıkmasının özlemini duyduk. Bu yıl hep birlikte bunu gerçekleştirdik. Takımımızın bundan sonra da daha büyük başarıları imza atması için hep birlikte çalışacağız. Hayırlı uğurlu olsun. Emeği geçenleri kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Soylu: Yomraspor'un emrindeyiz
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Trabzon Milletvekili Adayı Süleyman Soylu ise yaptığı konuşmada Yomraspor'u 3. Lig'e çıkararak büyük bir başarıya imza atan futbolcu, teknik heyet, yönetim ve taraftarları kutlayarak, “Bu akşam güzel bir coşku yaşıyoruz. Yomraspor'a elimizden gelen imkanları sunacağız. Tesis istiyorsanız tesis. İmkan diyorsanız imkan. Hep birlikte emrinizdeyiz” ifadelerini kullandı.
Başkan Gümrükçüoğlu ise Yomralı olarak Yomraspor'un başarısından gurur ve mutluluk duyduklarını ifade ederek, “Yomra Belediye Başkanı İbrahim Sağıroğlu ve Yomraspor Başkanı Şemsettin Özcan, güzide takımımız Yomraspor'a büyük katkı ve destek verdiler. Futbolcuları, hocaları ve cefakar taraftarları bu güzel başarı için tebrik ediyorum. Her zaman Yomraspor'un yanında olduğumuzu buradan ilan ediyoruz” diye konuştu.
Daha sonra Yomrasporlu futbolcular büyük bir coşku ile şampiyonluğu kutlarken, Yomra Belediyesi önünde toplanan kalabalık takımı ve yöneticileri bağırlarına bastı.
KAYNAK: www.yenisafak.com.tr
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)




