Salı, Ekim 08, 2013

Paşabahçespor ikinci yarıda

İstanbul Süper Amatör Lig 2.Grup’ta Paşabahçespor, ikinci yarıda bulduğu gollerle 1907 Ataköy Çıbançeşmespor’u 3-0 mağlup etti.


Karşılaşmanın ilk yarısı 0-0 lık sonuçla kapandı. Ama ikinci yarıya fırtına gibi başlayan Paşabahçe Oğuzhan ve İshak'ın attığı gollerle karşılaşmayı çok rahat kazanmasını bildi. Oğuzhan hem muhteşem futbolunu yine 2 muhteşem gol atarak taçlandırdı. İshak'ın çok uzaklardan şutunda maçta son nokta konuldu.


KAYNAK: www.pasabahcespor.blogspot.com


[gallery link="file" ids="85344,85343,85342,85341"]



Hiç yorum yok: