İstanbul Süper Amatör Lig 2.Grup’ta Paşabahçespor, ikinci yarıda bulduğu gollerle 1907 Ataköy Çıbançeşmespor’u 3-0 mağlup etti.
Karşılaşmanın ilk yarısı 0-0 lık sonuçla kapandı. Ama ikinci yarıya fırtına gibi başlayan Paşabahçe Oğuzhan ve İshak'ın attığı gollerle karşılaşmayı çok rahat kazanmasını bildi. Oğuzhan hem muhteşem futbolunu yine 2 muhteşem gol atarak taçlandırdı. İshak'ın çok uzaklardan şutunda maçta son nokta konuldu.
KAYNAK: www.pasabahcespor.blogspot.com
[gallery link="file" ids="85344,85343,85342,85341"]
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder