İstanbul Süper Amatör Lig 4.Grup ekiplerinden Ortaköyspor’da çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Beşiktaş Belediyesi Çilekli Tesislerinde bugün akşam saatlerinde bir antrenman yapan Beşiktaş temsilcisinde Teknik Direktör Metin Uzun, hedeflerinin Bölgesel Amatör Lig olduğunu söyledi.
Beşiktaş Belediyesi Çilekli Tesislerinde Teknik Direktör Metin Uzun ve Antrenör Tunç Kip’in yönetiminde çalışmalarına hız veren Beşiktaş temsilcisi bugün saat 19’da 1,5 saat süren bir antrenman gerçekleştirdi.
Kırmızı Beyazlıların 1. Amatör Ligde şampiyon olan kadrosuna yeni sezonda, Bağlarbaşıspor’dan Uğur Çolak, Yeniköyspor’dan İlker Demir, Halide Edip Adıvarspor’dan Eren Tan, Alibeköyspor’dan Çağrı Ergen, Leventspor’dan Burak Cambaz, Vardarspor’dan Erdi, Kulaksız Okspor’dan Yakup Uğur Aydın, Beşiktaş A.Ş’den İhsan Uder ve Emre Piyade de katıldı.
Kırmızı-beyazlılarda bugün gerçekleştirilen çalışma ısınma hareketleriyle başladı ve ardından bir süre egzersiz hareketleri yapıldı. Orta alanda futbolcular dripling atarak top sürerken, kaleciler kaleci antrenörü nezaretinde çalışmalarını yürüttüler. Topla birlikte kısar süren çalışmanın ardından tam sahada tempolu koşularla antrenman noktalandı.
Kırmızı Beyazlıların 1. Amatör Ligde şampiyon olan kadrosuna yeni sezonda, Bağlarbaşıspor’dan Uğur Çolak, Yeniköyspor’dan İlker Demir, Halide Edip Adıvarspor’dan Eren Tan, Alibeköyspor’dan Çağrı Ergen, Leventspor’dan Burak Cambaz, Vardarspor’dan Erdi, Kulaksız Okspor’dan Yakup Uğur Aydın, Beşiktaş A.Ş’den İhsan Uder ve Emre Piyade de katıldı.
Kırmızı-beyazlılarda bugün gerçekleştirilen çalışma ısınma hareketleriyle başladı ve ardından bir süre egzersiz hareketleri yapıldı. Orta alanda futbolcular dripling atarak top sürerken, kaleciler kaleci antrenörü nezaretinde çalışmalarını yürüttüler. Topla birlikte kısar süren çalışmanın ardından tam sahada tempolu koşularla antrenman noktalandı.
Ortaköyspor’un yeni Teknik Direktörü Metin Uzun, Yerel Futbol Sitesi’ne yaptığı açıklamada, ‘’dün Süper Amatör Lig kuraları çekildi ve 4.grupta yer aldık. 20 Temmuz 2012 tarihinde yeni sezonu açtık ve çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz. Hedefimiz tabiî ki de Bölgesel Amatör Lige yükselmek olacaktır. Ekibimize gelecek günlerde yeni oyuncular da katılacak. Ortaköyspor yeni bir çevre ve yeni bir kimlik kazandı. Ekip olarak bizlerde yeniyiz. Yeni sezonun tüm amatör futbol camiasına hayırlı olmasını diliyorum’’ dedi.
HABER-FOTOĞRAF: ERHAN HARPUT








Hiç yorum yok:
Yorum Gönder