Perşembe, Ağustos 09, 2012

Gazitepe işini sağlama bağlıyor

Yeni sezonda geçtiğimiz sezon kurulan kadronun iskeletini koruyan İstanbul 1. Amatör Lig, ekiplerinden Gazitepespor’da iç transferlerde işlem tamamlanıyor.


Gazitepespor’un teknik patronu Rasim Destanoğlu tarafından verilen raporlar doğrultusunda transfer çalışmalarına devam eden takımda Ömer, Ahmet ve İlkay’la anlaşmaya varıldığı bildirildi. Geçtiğimiz sezon bitmesinin ardından bu üç oyuncusunu devre arası transferde Ortaköyspor’a veren Gazitepe bu üç önemli oyuncusuyla tekrar anlaşmaya vardı.


HABER-FOTOĞRAF: ENGİN AKIN

Hiç yorum yok: