Son olarak İstanbul Süper Amatör Lig ekiplerinden Nartspor'da görev yapan kaleci antrenörü Ümit Aydın, yönetimle karşılıklı anlaşarak sarı yeşilli kulüpten ayrıldığını duyurdu.
Sezona kötü başlayan Nartspor'un ilerleyen haftalarda toparlanıp ligde kalmasında pay sahibi isimlerden olan Aydın hedefi olan takımlardan gelecek teklifleri değerlendireceğini söyledi.
Son iki sezondur Nartspor'dan görev yapan Ümit Aydın daha önce İstanbul Bulancakspor, Sultangazispor ve Bağcılarspor'da da kaleci antrenörlüğü görevinde bulunmuştu.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder