Geredespor Bölgesel Amatör Lig'de!
Bolu 1. Amatör Lig Play-Off grubunda lider durumda bulunan Geredespor, bugün karşılaştığı İl Özel İdaresi'ni 3-1 yenerek şampiyon oldu.
Geredespor böylece puanını 15 yaptı. Kırmızı Yeşilliler, son hafta mücadelesini de 3-0 hükmen kazandacağı için play-off grubunu lider bitirmeyi garantiledi.
Şampiyonluk sevincini yaşayan Geredespor, üç yıl mücadele ettiği Bölgesel Amatör Lig'e de üç yıllık aranın ardından yeniden dönmüş oldu.
HABER: ALİ CAN DUMAN
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder